bing

CRM, jolla saat tuloksia.

CRM-järjestelmä luo perusteellisen järjestyksen yrityksen asiakastietoihin, minkä lisäksi se tarjoaa useita merkittäviä, mitattavissa olevia hyötyjä.

Vähemmän hallinnollista työtä

Kun kaikki tieto on löydettävissä CRM-järjestelmästä, yritys säästää paljon aikaa. Suomalainen Mercamer Oy arvostaa esimerkiksi sitä, että yritys säästää Lime CRM -ratkaisun ansiosta vähintään 30 minuuttia päivässä henkilöä kohti*.

Myös ruotsalainen Profilgruppen on vähentänyt hallinnointiin kuluvaa aikaa Lime CRM:n avulla: ”Olemme ehdottomasti pienentäneet hallinnollisia kulujamme. Kun työnkulusta on tullut tehokkaampaa, vältymme paljolta ylimääräiseltä työltä. Lime CRM:n avulla olemme laskeneet säästävämme keskimäärin yhden puolipäivätyön verran.” - Mattias Lindahl, IT-päällikkö, ProfilGruppen

Haluatko sinäkin säästää aikaa ja rahaa?

Yksinkertaisempi asiakaspalvelu

CRM-järjestelmä antaa yrityksellesi kokonaiskuvan jokaisesta asiakkaasta, minkä lisäksi se mahdollistaa työntekijöille sekä nopeamman että paremman asiakaspalvelun. Lime CRM -ratkaisun ansiosta esimerkiksi Svenska Bostäder voi käsitellä 2 500 puhelua/viikko vain 14 työntekijällä.

Norjalainen Entra Eiendom on huomannut samanlaisia tuloksia sekä sen, että asiakkaista on tullut tyytyväisempiä:

”Lime CRM:n avulla meillä on paljon parempi asiakasseuranta ja meistä on myös tullut tehokkaampia ja ammattimaisempia, mistä olemme saaneet asiakkailtamme positiivista palautetta.” - Anne Grethe Lotsberg, Entra Eiendomin asiakaskeskuspäällikkö

Lena Widman från KFO

“Lime CRM on kuin pohjoismaalaiset autot: Helppo ja luotettava. Sen lisäksi meillä on kokonaisnäkymä asiakkuuksistamme, tarjouksista projekteihin. Emme pärjäisi ilman Limeä enää tänä päivänä.”

Johan Karlsson, toimitusjohtaja, Nylund Group

Uskollisemmat asiakkaat

Asiakaskohtaamisista tulee sujuvampia vähemmällä hallinnolla sekä paremmalla kokonaiskuvalla jokaisesta asiakkaasta. Tämä vaikuttaa puolestaan siihen, että yhä useammat asiakkaat pysyvät uskollisina yritykselle (yli 2/3 yrityksen palvelut jättävistä asiakkaista tekevät sen huonon asiakkuudenhallinnan vuoksi*). BMW nosti esimerkiksi omaa pysyvyysastettaan 60 % verran Lime CRM –järjestelmän käyttöönottoa seuraavana vuonna.

”Lime Technologies –ratkaisun avulla saimme toimivan CRM-järjestelmän sekä uusia CRM-prosesseja, jotka johtivat pysyvyysasteen kasvuun 25 %:sta 40 %:iin heti ensimmäisen vuoden aikana.” - Caroline Nygren, Project Manager BMW Financial Services

*Lähde: U.S. Small Business Administration and the U.S. Chamber of Commerce.

Tehokkaampi myynti

CRM-järjestelmän ansiosta yrityksen myyntiprosessista tulee selkeämpi ja tehokkaampi sen jokaisessa vaiheessa. Ruotsalainen Berendsen Textil Service on esimerkiksi lyhentänyt prosessiaan, joka johtaa prospektin kanssa solmittavaan sopimukseen ja toimitukseen. Tähän on päästy Lime CRM –järjestelmän ansiosta. Tanskalaisella Proxyllä puolestaan on nyt täysi kontrolli siitä, mitä kauppoja yrityksellä on odotettavissa seuraavan vuosineljänneksen aikana.

”Olen suorastaan hulluna Limeen, jonka ansiosta saan yhdessä raportissa silmäyksen kaikkien myyjien myyntiputkista sekä siitä, missä vaiheessa kaupat ovat” - Mikkel Berg Kjaersgaard, CFO/COO, Proxy

Mitä tuloksia yrityksesi voi saavuttaa?

Kaikki yritykset ovat erilaisia ja aikaansaavat siksi hieman erilaisia tuloksia CRM:n avulla. Me Limellä tiedämme tämän sekä satojen vuosittaisten Lime CRM -lisäysten että yli 25-vuotisen kokemuksen perusteella.

Oletko utelias tietämään, mitä juuri sinun yrityksesi voi saavuttaa CRM:n avulla? Kerromme sinulle mielellämme enemmän.