Tutustu uusimpaan tietoon
Hanki uutta tietoa ja inspiraatiota artikkeleiden, videoiden ja ladattavien esittelyiden avulla. Uppoudu viimeisimpiin trendeihin ja tutustu tietoihin, jotka auttavat sinua luomaan parhaan mahdollisen asiakaspolun yrityksellesi.
Otetaan asiakassuhteiden täysi potentiaali käyttöön yhdessä
-
Popular-fi
CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelun
Lue nyt: CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelunSuomalainen pilvivaihde ja asiakaspalveluratkaisu Cuuma on nyt liitettävissä Lime CRM:ään valmiina integraationa. Cuuma monikanavaisena asiakaspalveluratkaisuna tarjoaa alustan kaikenlaisen yhteydenpidon keräämiseksi yhteen paikkaan ja integraation avulla tiedot saadaan helposti siirrettyä CRM-järjestelmään.
-
Energy, Popular-fi, Utility
10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseen
Lue nyt: 10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseenTe energia-alalla työskentelevät tiedätte, miten tärkeää on saada uskollisia asiakkaita. Mutta tuntuuko siltä, että teiltä puuttuu strategioita, rutiineja ja oikeita välineitä tämän tavoitteen saavuttamiseksi? Me Limellä olemme työskennelleet monta vuotta energia-alan asiakassuhteiden parissa ja jaamme nyt, mitä olemme vuosien saatossa asiasta oppineet.
-
Churn, Customer Experience, Popular-fi
Kaikki mitä haluat tietää churn ratesta
Lue nyt: Kaikki mitä haluat tietää churn ratestaChurn raten ymmärtäminen on tärkeää yritykselle, joka haluaa pysyä selvillä asiakaspoistumastaan. Yrityksen churn on tärkeä indikaattori kertomaan yrityksen asiakasuskollisuudesta, ja se voi antaa arvokasta tietoa yrityksen terveydestä ja potentiaalisista kasvumahdollisuuksista. Selitämme, mitä churn rate tarkoittaa, miten lasket sen ja miksi sen tietäminen on tärkeää!
Artikkelit
-
Miten saada kohderyhmän kiinnostus, erottua sisältömassasta ja johdattaa halutut henkilöt ostopolulle?
Lue lisää: Miten saada kohderyhmän kiinnostus, erottua sisältömassasta ja johdattaa halutut henkilöt ostopolulle?Sisältömarkkinoijalla on tänä päivänä runsaasti tehtävää – markkinoijaa tarvitaan koko asiakkuuden matkalle mukaan. Usein edelleen ajatellaan ja kohdennetaan markkinoijan rooli nimenomaan asiakkuudenhankinnan aikaiseen vaiheeseen eli tietoisuuden ja kiinnostuksen herättämiseen. Me usein mietimme, että ongelma on kiinnostuksen herättämisessä – miten me sen teemme kaiken hälyn ja sisältömassojen keskellä?
-
Popular-fi
CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelun
Lue lisää: CRM ja pilvivaihde yhdessä takaavat menestyksekkään asiakaspalvelunSuomalainen pilvivaihde ja asiakaspalveluratkaisu Cuuma on nyt liitettävissä Lime CRM:ään valmiina integraationa. Cuuma monikanavaisena asiakaspalveluratkaisuna tarjoaa alustan kaikenlaisen yhteydenpidon keräämiseksi yhteen paikkaan ja integraation avulla tiedot saadaan helposti siirrettyä CRM-järjestelmään.
-
Energy, Popular-fi, Utility
10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseen
Lue lisää: 10 askelta asiakasuskollisuuden rakentamiseenTe energia-alalla työskentelevät tiedätte, miten tärkeää on saada uskollisia asiakkaita. Mutta tuntuuko siltä, että teiltä puuttuu strategioita, rutiineja ja oikeita välineitä tämän tavoitteen saavuttamiseksi? Me Limellä olemme työskennelleet monta vuotta energia-alan asiakassuhteiden parissa ja jaamme nyt, mitä olemme vuosien saatossa asiasta oppineet.
Asiakastarinat
Ladattavat esittelyt
Videot
Lime Discover
Tutustu, miten voit mullistaa asiakaskokemukset – lue uusimmat artikkelimme koskien asiakassitoutumista, -tyytyväisyyttä ja muita tähän liittyviä aiheita.
Ota yhteyttä ja tervehdi meitä!
Etsitään ratkaisu, joka auttaa sinua saamaan lisää asiakkaita ja tekemään nykyisistä asiakkaista uskollisia lähettiläitä jo tänään.